想念

今天我的心情有點悲愁,是因為聽了Ella爺爺過身的新聞 – 大家唔好誤會,我唔係做E迷做傻咗。其實是看到Ella的weibo而令我想起我自己的公公(我係客家人所以爺爺係叫公公). 讀完她的微薄,我就哭了。我好想念我公公,想起我細的時候他帶我返學的日子,我還記得他會同我一齊行路上學,去學校的路程一定會經過幾間小店,公公會買糖仔畀我食。而家這幾間店也不再存在啦,而且如果買糖食都係自己買的。

作天是我的畢業典禮, 真係大個女啦。但想起我公公見唔到我長大,睇唔到我畢業真係有點可惜. 我想起真係好想喊,但喊都係無用,而家只可以在心裏面想他,掛念他吧。其實好後悔細的時候無多D孝順他,但係自己都識講,細時唔識去諗,倒而家太個已經太遲啦。

♥ Veronica ~x

Leave a Reply

